• خوشبختی چیست
  • خوشبخنی واقعی
  • خوشبختی کجاست
  • خوشبختی واقعی کجاست
  • خوشبختی در کجاست
  • خوشبختی واقعی در کجاست
  • خوشبختی

قانون جذب

قانون جذب نقش اساسی در زندگی انسانها دارد و اگر کسی با این قانون آشنا شود به راحتی زندگی زیبا و آرامی را برای خودش خلق می کند و از زندگی خودش لذت می برد.

 

 

سومین راز قانون جذب

 

به نام خدای مهربان

سلام

در این صفحه از سایت مسیر نور می خواهم راز قانون جذب و چگونگی ایجاد خوشبختی و موفقیت را با شما عزیزان در میان بگذارم .

بحث بسیار مهم و جذاب و آگاهی دهنده که نقش اساسی در روند زندگی انسانها دارد و اگر کسی با این قانون که بزرگترین راز زندگی بشر است آشنا شود و بتواند از آن به درستی استفاده کند به راحتی زندگی زیبا و آرامی را برای خودش خلق می کند و از زندگی خودش لذت می برد.

 

آموزش قانون جذب برای ایجاد خوشبختی و موفقیت 

همانطور که از اسمش پیداست قانون جذب در زندگی انسان یعنی قانونی که موجب جذب اتفاقات و موضوعات در زندگی افراد می شود و مفهوم کلی این قانون یعنی تک تک انسانها جذب کننده ی اتفاقات و مسائل زندگی خودشان هستند  .

از طرفی ما چیزی به نام دفع نداریم یعنی ما نمی توانیم اتفاقات و مسائل را از خودمان دور کنیم یا دفع کنیم ، یا آنها را جذب می کنیم و یا جذب نمی کنیم ، این هم بستگی دارد به باور های درونی و کانون توجه ما ، یعنی انسان به هر چیزی که باور داشته باشد و یا به هر موضوعی توجه کند آن را به زندگی خود جذب خواهد کرد ، در حقیقت «توجه» موضوع اصلی بحث ماست .

مفهوم توجه در قانون جذب

توجه کردن به این معناست که اگر ما موضوعی را ببینیم یا بشنویم و یا به آن فکر کنیم و در اثر این دیدن ، شنیدن و فکر کردن به آن موضوع احساسات درونی ما بر انگیخته شود ، شاید ناراحت شویم یا خوشحال و یاهر گونه احساسات درونی که در اثر آن توجه کردن ، در درون ما به وجود بیاید در نتیجه برانگیختگی احساسات درونی باعث جذب آن اتفاق به زندگی ما خواهد شد .

هرچند شاید خود آن اتفاق یا آن موضوع عینا در زندگی ما تکرار نشود ولی مطمئنا اتفاقی شبیه با آن موضوع و شبیه با آن اتفاق وارد زندگیمان میشود .

حالا چرا این اتفاق می افتد  ، من از چند بُعد مختلف این موضوع را برای شما عزیزانم بیان می کنم و می خواهیم بدانیم چرا انسان وقتی به موضوعی توجه می کند خود آن موضوع یا شبیه با آن موضوع را جذب زندگیش می کند .

 

 اولین راز قانون جذب ؛

فیزیک کوانتوم و قانون جذب در موفقیت و خوشبختی

در ابتدا قانون جذب را از نظر فیزیک کوانتوم ، انرژی یا کوارک بررسی می کنیم .

با توجه به اینکه اساس این جهان از انرژی تشکیل شده است ، به عبارت دیگر هر آنچه که در این دنیا می بینیم در حد اتمی یا ریزتر از انرژی تشکیل شده اند مثل در ، دیوار ، پنجره ، میز ، صندلی ، اجرام آسمانی ، انسان ها ، حیوانات و هر آنچه که می بینید و حتی افکار انسانها هم از انرژی تشکیل شده اند و زمانی که انسان به موضوعی فکر می کند و یا به آن توجه دارد در اصل این فرد انرژی فکری خودش را به آن جنس موضوعات معطوف کرده است .

از طرفی با توجه به مهم ترین قانون فیزیک کوانتوم انرژی های همجنس به سمت همدیگر جذب می شوند و اینجا نیز فرد با توجه به نوع انرژی که از افکار خودش به جهان هستی ارسال کرده است اتفاقات شبیه به آن انرژی را به سمت خودش جذب خواهد کرد .

جالب اینجاست که برای این جهان هستی فرقی ندارد که آن اتفاق یا انرژی که به سمت این فرد جذب میشود خوب است یا بد ،به نفع این فرد هست  و یا به ضررش ، قطعا آن اتفاق در زندگی این آدم رخ خواهد داد .

حالا این بر میگردد به خود آن شخص ، اگر انرژی مثبت از خودش به این جهان ارسال کرده باشد اتفاقات مثبت را به زندگی خودش جذب می کند و اگر انرژی منفی به جهان هستی ارسال کرده باشد اتفاقات منفی را به زندگیش جذب خواهد کرد.

این از بُعد کوانتومی یا انرژی بود که به صورت مختصر به شما توضیح دادم .

 

دومین راز قانون جذب ؛

فرکانس یا ارتعاشات و قانون جذب درموفقیت و خوشبختی

حالا از نظر فرکانسی می خواهیم موضوع قانون جذب را بررسی کنیم برای درک این موضوع باید بدانیم مغز انسان مثل یک دستگاه ارسال فرکانس کار میکند که هر لحظه در حال ارسال فرکانس به این جهان هستی است .

یعنی با توجه به دیده ها ، شنیده ها و افکار و باورهای درونی فرد و احساساتی که در درون انسان به وجود می آید ، همه این اطلاعات به شکل انتقال الکترونی بر روی سلولهای عصبی از مغز انسان به تمان اعضای جسم انتقال داده می شوند در نتیجه با توجه به قانون انتقال الکترونی اطلاعات بر روی رشته های عصبی و فرکانسی که در اثر حرکت الکترونها ایجاد می شود ، مغز انسان هرلحظه در حال ارسال فرکانس به جهان هستی است  و جهان این فرکانس را دریافت می کند و باتوجه به نوع و جنس فرکانس دریافتی از هر انسان اتفاقات و موضوعات زندگی افراد را همجنس با فرکانسی که از افراد دریافت کرده در مسیر زندگیشان قرار می دهد .

اگر فردی فرکانسی که ارسال کرده باشد فرکانس مثبت باشد اتفاقاتی که در مسیر زندگیش رخ میدهد اتفاقات خوب و مناسب خواهد بود یعنی جهان هستی اتفاقات مناسب و همجنس با فرکانسی که از این فرد دریافت کرده در مسیر زندگی این آدم قرار خواهد داد ، به عبارت دیگر این فرد را به آن مسیر هدایت می کند که اتفاقات خوب و مناسب در زندگیش رخ میدهد و برعکس ، اگر فرکانس منفی و نامناسب از این فرد دریافت کرده باشد مسیر زندگی این فرد را به جهتی هدایت می کند که اتفاقات بد در زندگی این آدم رخ میدهد و این بحث خیلی مفصل است و من سعی می کنم در کلاسهای آموزشی به صورت گسترده و بیشتر به شما توضیح دهم .

 

  سومین راز قانون جذب ؛

 باورهای درونی وقانون جذب در موفقیت وخوشبختی 

باورهای درونی انسانها هم به همین شکل عمل می کنند ، مثلا یک نفر باور درونیش این است که همه آدمها ذاتا خوبند یا این باور را دارد  که خدا همیشه آدمهای خوب را در مسیر زندگی من قرار میدهد و این نوع فرکانس را به جهان ارسال می کند و جهان هستی این نوع باور را دریافت می کند ، در نتیجه انسانهایی را  در مسیر زندگی این شخص قرار میدهد که آدمهای خوبی هستند و با این فرد برخورد مناسب دارند و آدمهای قابل اعتمادی هستند.

و اگر یک نفر فرکانس نامناسب به جهان ارسال کند ، مثل بی اعتمادی یا فرکانسی ارسال کند که دنیا پر از دزد هست دنیا پر از انسان های نا مناسب است ، همه کلاهبردار هستند ، نباید به هر کسی اعتماد کنی و این جنس فرکانس را به جهان هستی ارسال کرده باشد در نتیجه جهان هستی نسبت به باور درونی این فرد و نسبت به فرکانسی که از این فرد دریافت کرده انسان‌هایی را در مسیر زندگی این شخص قرارمیدهد که انسان‌های غیر قابل اعتمادی هستند و انسان‌هایی هستند که یا دزدند و یا کلاهبردار و این فرد باید حواسش را جمع کند که کلاه سرش نرود ، حتی این فرد میتواند درست بودن باور خودش را با مثال‌هایی که در زندگی خودش رخ میدهد به همه ثابت کند و به راحتی بگوید ؛ 

« ببینید فلان روز فلان اتفاق افتاد و این فردی که با ما برخورد داشت می خواست سر من کلاه بزاره یا فلان روز فلان اتفاق افتاد ،فلانی چقدر بی احترامی کرد و اصلا قابل اعتماد هم نبود . »

و این بر میگردد به باور درونی فرد و هیچ ارتباطی به سایر انسانها ندارد .

حتی از نظر ثروت هم همین طور است مثلا یک نفر باورش این است که ثروتمند شدن خیلی کار راحتی است ، در نتیجه این باور به شکل فرکانس از مغز این فرد به جهان ارسال میشود و جهان هستی این فرکانس را دریافت می کند و اتفاقات را به شکلی در مسیر زندگی این فرد قرار میدهد و مسیر زندگی این فرد را به مسیری هدایت می کند که ثروتمند شدن برایش راحت می شود و به راحتی ثروت وارد زندگیش میشود .

ولی اگر فردی این باور را داشته باشد که ؛

« برای بدست آوردن پول صبح تا شب باید بدویی ، در غیر اینصورت نمی توانی پول دربیاری و شب باید سر گرسنه به بالش بزاری ... »

درنتیجه با توجه به باورهایی که این فرد دارد و فرکانسی که از مغز خودش به جهان هستی ارسال می کند ، جهان فرکانس مغز این فرد را دریافت می کند و مسیر زندگیش را در جهتی قرار میدهد که باید صبح تا شب بدود در غیر این صورت شب باید گرسنه سر روی بالش بزارد .

پس همه ی اتفاقاتی که در مسیر زندگی انسانها رخ می دهد بستگی به فرکانسی دارد که فرد ارسال می کند و بستگی به باورهای درونی آن شخص دارد .

هرچقدر باورهای فرد درست و مناسب باشد ، اتفاقات مناسب در زندگیش رخ میدهد و هرچقدر باور های نامناسب داشته باشد اتفاقات نامناسب در زندگیش رخ خواهد داد .

 

 قانون جذب در قرآن و خوشبختی 

و حالا قانون جذب را از نظر قرآن بررسی می کنیم .

اگر بخواهیم قانون جذب را از دیدگاه قرآن بررسی کنیم و با توجه به آیات کتاب الهی این قانون را اثبات کنیم باید ببینیم که جهان هستی در چه زمینه هایی تابع انسان هست آیا خداوند این امکان را به انسان داده که بتواند خودش خالق زندگی خودش باشد ؟ ومسیر زندگی خودش را تعیین کند ؟ آیا وقتی میگوید انسان جانشین من بر روی زمین هست امکاناتی هم دراختیارش قرار داده است یا نه ؟ و قطعا خداوند همه امکانات را برای خلق زندگی دلخواه در اختیار تک تک آدمها قرار داده است .

اگر دقت کنید خداوند در قرآن هفت بار سجده کردن ملائکه را به انسان توضیح داده است ، و در همه این هفت بار می فرماید ؛

« من به ملائکم دستور دادم که به انسان سجده کنند و آنها هم سجده کردند غیر از شیطان »

و این موضوع را هفت بار در قرآن تکرار کرده و این تکرار هفت بار بی هدف نبوده است ، پس سجده ملائک به انسان هرگز بدون دلیل نبوده.

دلیل سجده ی ملائکه به انسان این است که خداوند به آن طریق خواسته ملائک را تابع انسان کند و انسان را به عنوان جانشین خودش بر روی زمین قرار دهد .

جانشینی که هیچ قدرتی نداشته باشد ، جانشینی او معنایی ندارد و کسی که جانشین خدا بر بروی زمین است باید قدرتی در دست داشته باشد و کسانی باشند که از او اطاعت کنند .

این قدرت ، فرمان دادن به ملائک خداست که ملائک خدا از این فرد تبعیت می کنند و با توجه به دیده ها ، شنیده ها و کانون توجه افراد و باورهای درونی هرفرد و نوع دعاها و درخواستهایی که آدمها دارند مسیر زندگی را برای آنان هموار میکنند تا در مسیری که خودشان انتخاب کردن حرکت کنند .

خداوند در قرآن می فرماید: كُلًّا نُمِدُّ هَٰؤُلَاءِ وَهَٰؤُلَاءِ یعنی ما همه را کمک می کنیم چه کسانی که در مسیر خوبی هستند و چه کسایی که در مسیر بدی هستند ، یعنی انسان با توجه به باور های درونیش با توجه به رفتار ها با توجه به اعمالش و با توجه به کارهایی که انجام میدهد و افکاری که دارد به این ملائک دستور میدهد همانطور که قرآن می فرماید اتفاقاتی که در مسیر زندگی شما رخ میدهد «بِمَا قَدَّمَتْ أَیْدِیهِمْ  ، بِما کَسِبَت ایدیهم و  بِمَا کَانُوا یَعْمَلُون » هست .

یعنی این سه تا جمله نشانگر این است که هر انسانی هر اتفاقی در زندگیش رخ میدهد خودش آن اتفاق را در زندگیش خلق می کند و ملائکه کاری ندارند به اینکه این فرد مسیری که انتخاب کرده درست است یا غلط  ، به نفعش هست یا به ضررش هست ،  فرد مسیر زندگیش را انتخاب می کند و ملائکه کمکش می کنند ، یعنی تعیین مسیر زندگی توسط انسان است و کمک کردن از طرف ملائک الهیست . 

پس ما از چند جنبه مختلف قانون جذب را بررسی کردیم و من سعی کردم به صورت خلاصه وار این موضوع را به شما بگویم به لطف خدا در مباحث اصلی و کلاس های آموزشی این مبحث را به راحتی و به صورت گسترده به شما توضیح می دهم .

 

در پایان آرزوی خوشبختی و سلامتی را برای شما دارم و شما را به خدای مهربان می سپارم .

خدانگهدار.

سایت آموزشی  مسیر نور

مهندس حبیب خیری

 

 

 فرکانس مغز

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مدیریتی مسیرنور تماس بگیرید.

تماس با واتساپ
Close and go back to page