• خوشبختی چیست
  • خوشبخنی واقعی
  • خوشبختی کجاست
  • خوشبختی واقعی کجاست
  • خوشبختی در کجاست
  • خوشبختی واقعی در کجاست
  • خوشبختی

چگونه ثروتمند شویم

در مورد کسب و کار و پول  باید بدانیم ، در حقیقت ثروت یک علم است که اگر به آن احساس درونی مطلوب برسی ، به‌ آن علم دست پیدا کنی و آن انرژی را در وجود خودت احساس کنی پول به راحتی وارد زندگیت میشود .

 

 

 

 پول

 

(روشهای پولدار شدن و جذب پول )

 

به نام خدای مهربان

سلام

می‌خواهم در مورد پول یا ثروت و اینکه چگونه میتوانیم پولدار شویم و به راحتی ثروت دلخواه خودمان را به دست بیاوریم با شما عزیزانم صحبتی داشته باشم و می‌خواهیم بدانیم برای رسیدن به ثروت چه کاری باید انجام دهیم و چه‌کار هایی را نباید انجام دهیم و این صفحه از سایت مسیر نور را به چگونگی پولدار شدن اختصاص داده ام .

پس اگر می خواهید پوادار شوید جمله به جمله این صفحه را با دثت مطالعه کنید و از دل این جملات تمرین ایجاد کنید و به آن تمرینات حتما عمل کنید .

 

آموزش کسب و کار در موفقیت و خوشبختی

در مورد پول یا ثروت باید بدانیم ثروت یک انرژی است ، ثروت یک احساس درونی است و در حقیقت ثروت یک علم است که اگر به آن احساس درونی مطلوب برسی ، به‌ آن علم دست پیدا کنی و آن انرژی را در وجود خودت احساس کنی پول به راحتی وارد زندگیت میشود .

در همان ابتدا باید بگویم که با دویدن زیاد و کار کردن شب و روز نمیشود پولدار شد ، با حرص و جوش خوردن نمیشود ثروتمند شد یا درگیر شدن و کار فیزیکی بیش از حد و حسرت خوردن و همچنین احساسات نامناسب نمیشود پولدار شد .

هدف من از صحبتی که با شما آغاز کردم ثروت یا پولی هست که آن را به راحتی به دست بیاوری و آن ثروت برای خودتان باشد نه بدهی یا قرض و نه وام یا تسهیلات بانکی .

اگر هم بدهی یاقرضی به کسی دارید ابتدا آن بدهی را پرداخت کنید و به هیچ احدی بدهکار نباشید چون پولی که متعلق به فرد دیگری هست  اولا صاحب آن پول فرکانس نامناسب در مورد آن پول دارد و این موضوع عواقب ناخوش آیندی در پی دارد که مربوط به جهان آخرت میشود ، دوما ثروت شما را آلوده میکند و سوما مانع رشد ثروت شما خواهد شد .

در کل منظور من ثروت کلان و بدون حساب است که به راحتی وارد زندگی شما می شود و مال خودتان باشد .

 همین الان هم اگر بخواهیم مثال بزنیم افرادی مثل جف بزوس موسس و مدیر عامل کمپانی آمازون یا برنارد آرنو بزرگترین نوآور کالاهای لوکس در دنیا ، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ، همچنین مارک زاکربرگ ، وارن بافت ، لری الیسون بنیانگدار شرکت اوراکل و یا اگر از آدمهای پولدار ایرانی بخواهیم مثال بزنیم آقای اسدالله عسگر اولادی ، فرهاد مشیری ، امید کردستانی ، حسن خسروشاهی ، خانواده میراژ ، دیوید آلیانژ و مانی مشعوف و خیلی از ایرانیهایی که می توانید در مورد زندگی نامه و زمینه فعالیت آنها تحقیق کنید .

 

راز موفقیت و خوشبختی

و اینک می‌خواهم نکته ایی را بگویم که خیلی مهم  وشاه کلید پولدار شدن است و این مطلب را اگر بتوانید درک‌ کنید  و از درون بتوانید لمس کنید ثروت مثل آب روان در زندگی شما جاری میشود و به راحتی به آن دست پیدا میکنید آن‌ هم رها شدن از پول است و این همان علم ثروتمند شدن است .

اینک در مورد قانون رهایی بیشتر توضیح میدهم.

 

  قانون رهایی و ایجاد خوشبختی و موفقیت

همانطور که علی علیه السلام در نهج البلاغه به فرزندش امام حسن(ع) می‌فرماید ؛ 

« دو نوع ثروت داریم یکی ثروتی که تو به دنبال آن میروی و آن یکی ثروتی هست که ثروت به دنبال تو می آید .»

واین یک قانون است ، در این جهان هستی که ما زندگی میکنیم اگر به چیزی بچسبی و به آن وابسته باشی و برای بدست آوردن آن حرص بخوری آن از تو فرار می‌کند و همیشه باید دنبال آن بدویی تا به آن برسی که آخرش هم نمی‌رسی  ولی اگر از آن رها باشی ، به آن وابسته نباشی در نتیجه آن‌ دنبال تو میدود ، پول هم همینطوراست اگر به پول  وابسته نباشی و از آن رها باشی  خودش خود به خود از جاهایی که به فکرت هم نمی‌رسد وارد زندگیت میشود .

اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهم ،همانطور که میدانید انسان به‌عنوان جانشین خداوند روی زمین زندگی می‌کند ، پس خداوند یک سری قوانین را به جانشین خودش اختصاص داده که بتواند با سربلندی و به راحتی زندگی کند یعنی انسان به عنوان جانشین خداوند برروی زمین باید در شأن جانشینی او زندگی کند ، جانشینی که در فقر و بدبختی زندگی کند اصلا جانشین خدا محسوب نمیشود و فقط اسم جانشینی خدا را یدک می‌کشد و جانشینی که به غیر از ارباب خودش وابسته باشد بازهم مفهوم جانشینی خدا را از دست میدهد و بندهء همان چیزی می شود که به آن وابسته است و آن شیئ یا کسی که به آن وابسته شدی چون خودش یک مخلوق است از او فرار میکند.

 

هنر ثروتمند شدن یک علم است
علم ثروتمند شدن

 

قانون فراوانی و خلق خوشبختی و موفقیت

پس خدا یک سری قوانین را در این دنیا قرار داده است که ما بتوانیم از آن قوانین استفاده کنیم تا ثروت به راحتی وارد زندگیمان بشود و یکی از آن قوانین همین قانون رهایی یعنی قانون رها بودن از ثروت است و زمانی تو میتوانی به راحتی قانون رهایی را عملی کنی که به قانون فراوانی ایمان داشته باشی .

قانون فراوانی میگوید ثروت بیشتر ازنیاز تک تک انسانهای روی زمین در این دنیا  وجود دارد ،و اگر با این باور بخواهیم قانون رهایی را معنی کنیم می توانیم بگوییم: رها بودن از ثروت یعنی حرس پول را نخوری ، به پول وابسته نباشی ،  فکر نکنی اگر پول نباشد تو از بین میروی ، دنبال ذخیره پول برای  روز مبادا نباشی ، فکر نکنی اگر پولی را به فردی  هدیه میدهی از ثروت تو کم‌ شد و برای بدست آوردنش باید کلی زحمت بکشی ، برای بدست آوردن پول دنبال فریب مردم نباشی ، اگر به هر دلیلی پولی را از دست دادی فکر نکنی دنیا به آخر رسیده و ده ها باور مخرب در مورد ثروت .

درکل منظورم از این حرفها یعنی هر نوع احساس بدی مانند ؛ ترس ، غم ، حسرت ، حسادت و هر احساسی که در دل تو  نسبت به پول ایجاد می شود ، آن یعنی تو به پول چسبیدی و از آن رها نیستی .

رها بودن از پول یعنی ، وقتی برای خانواده ات خریدی انجام  میدهی با احساس خوب و شادابی و لذت باشد با این احساس که اگر الان صدهزار تومان برای خانواده ام خرج کردم قطعا یک میلیون تومن وارد زندگیم می‌ شود و بگویی خدایا شکرت ده برابرش آمد به حسابم و یا اگر به فردی کمک مالی می کنی بگویی خدایا شکرت این نعمتی بود که تو وارد زندگی ام کرده ایی ، این هدیه ای بود که تو به من داده بودی و من هم توانستم به بنده تو کمک‌ کنم و با توجه به وعده قرآن بیشتر از هفتصد برابر وارد زندگیم میشود  ، این جنس احساس باعث افزایش ثروت در زندگی ات می شود .

باور قدرتمند برای پولدار شدن

و اینک موضوعی را مطرح می کنم که شاید شما مقاومت داشته باشید ولی این یک باور بسیار قدرتمندی هست که به تنهایی میتواند انسان را پولدار کند ، رهایی از ثروت یعنی اگر تورم یا گرانی در جامعه به وجود آمد تو ایمان داشته باشی که قدرت خدا از همه قدرت ها بیشتر است ، اگر الان جنس ده تومنی شده بیست  تومن باور داشته باشی که درآمد تو هزار تومن میشود چون همان خدایی که وعده فراوانی داده است او پشتیبانی تو را می کند .

شاید برای تو دو دو تا بشود چهار تا ولی برای خدا دو دو تا میلیونها تومن است همچنان که می فرماید من بدون حساب می بخشم و به اندازه ایی که بخشش بدون حساب خدا را باور کنی ثروتمند می شوی و با این باور به راحتی از پول یا هر چیز دیگر رها می شوی و اجرای قانون رهایی برایت آسان می شود.

 

قانون فراوانی ثروت در جهان
ثروت هر لحظه در حال رشد و فراوانی است

 

نقش قانون بخشش در موفقیت و خوشبختی

موضوع بعدی در مورد قانون رهایی ، بخشش ثروت یا بخشیدن این انرژی است ، همان‌طور که گفتم ثروت یک نوع انرژی است که وارد زندگی انسان میشود ، هرچقدر این انرژی را بتوانی به جهان هستی هدیه بدهی جهان هستی هم انرژی بیشتری را به شما برمیگرداند .

 

جذب پول و خوشبختی با استفاده از قانون بخشش

در مورد قانون بخشش سری به قرآن می زنیم تا ببینیم خداوند در قرآن به چه شکلی گفته که در زندگیتان بخشش داشته باشید و خداوند چگونه به ما یاد میدهد از ثروت رها شویم تا ثروت بیشتری وارد زندگیمان شود.

دوتا کلمه در قرآن خیلی تکرار شده است که در مورد بخشش هست ، یکی انفاق کردن و دیگری زکات دادن است و یک بار هم در مورد خمس در قرآن گفته شده است و خیلی از جاهایی که صحبت از نماز یا اقام الصلاة شده پشت سر آن آت زکات آمده است تقریبا پنجاه و نه بار این موضوع در قرآن تکرار شده و نماز خواندن را به همراه زکات دادن ذکر کرده است یا ده ها بار در مورد انفاق صحبت شده است .

کسی که انفاق می‌کند چه اتفاقی در زندگیش رخ می دهد  یا کسی که انفاق یا زکات نمیدهد چه اتفاقاتی در زندگیش می افتد .

خدا با مطرح کردن موضوع انقاق یا زکات میخواهد این را بگوید ، به فراوانی نعمتهای من ایمان داشته باشید همان ثروتی که در زندگی ات هست  من به تو داده ام و قدرت این را دارم که خیلی بیشتر از آن را وارد زندگی ات کنم .

کسی که انرژی به جهان هستی هدیه ندهد نمی‌تواند از جهان انرژی دریافت کند .

مثلا در مورد انفاق خداوند در قرآن گفته ؛ انقاق کردن مثل کاشتن یک دانه گندم است ، شما زمانی که یک دانه گندم را  می کارید از آن یک دانه گندم هفت خوشه گندم و از هر خوشه گندم صد دانه گندم به وجود می آید،یعنی کسی که انفاق می‌کند یا می‌بخشد یا این انرژی را به جهان هستی هدیه میکند حداقل هفتصد برابر آن انرژیی که هدیه داده یا آن ثروتی که هدیه داده دریافت می‌کند و وارد و زندگیش میشود و این همان ثروت بی حساب خداست و با دو دو تای ما قابل قیاس نیست .

اینجا می‌خواهم یک نکته ظریف و مهم را به شما عزیزانم بگویم؛ زمانی که انقاق میکنید یا یک چیزی را به کسی می‌بخشید باید با احساس درونی عالی و  خوب باشد ، احساسی سر شار از عشق ، شعف ، شادی ، لذت بردن از اینکه توانستی قلبی را شاد کنی و از هدیه دادن ثروت یا پول لذت ببری ،  چون کار اصلی را برای  افزایش ثروت  یا ارتباط بین  تو و خدا  احساس درونی ات انجام میدهد ، نه عملی که انجام می‌دهی ، شاید عملت به ظاهر خوب باشد ولی اگر احساس خوبی نداشته باشی اتفاق خاصی در زندگی ات رخ نمی دهد این  احساس تو هست که نسبت به آن عمل ، جنس فرکانس تو را تعیین می کند و این جنس فرکانسهای تو است که به کائنات دستور می دهد .

خیلی از افراد هستند که یک کار به ظاهر زیبا را انجام میدهند اما بخاطر احساس نامناسب که درون خودشان دارند آن عملشان به نتیجه نمی‌رسد ، کسی که بخشش می کند ، اگر چشمش دنبال آن ثروت یا پول باشد مشخص است که آن بخشیدن برایش هیچ سودی ندارد ، کسی که می بخشد و در پی آن ناراحت میشود و میگوید ؛

« ای بابا این پولی که دادیم هم معلوم نیست چجوری بر میگرده...»

و یا به کسی که هدیه می دهد منت  می گذارد مشخص است که نتیجه ایی در پی ندارد .

و برعکس این موضوع هم هست ، کسی که یک انرژی را یا ثروتی را به جهان هستی هدیه میدهد اگر احساس او خوب باشد و لذت ببرد ، اتفاقی که می افتد جهان هستی نسبت به میزان احساس لذت او و احساس خوبی که دارد سرعت رسیدن به اهدافت او را بیشتر می‌کند و سرعت برگشتن نتیجه آن‌ انرژی‌ که هدیه داده است  بیشتر میشود.

هرچند خدا مشخصات افراد نیازمند را در قرآن فرموده است ؛ و آنها را دسته بندی  کرده است و کاملا توضیح داده که به چه کسانی باید کمک کنید .

کسانی که با سیلی صورت سرخ میکنند و شما با دیدن ظاهرشان متوجه میشوید که او نیازمند است .

باز هم بیشتر توضیح داده و گفته ؛

پدر، مادر، خویشاوندان نزدیک ، یتیم ، مسکین ، در راه مانده و کسی که از ظاهرش مشخص هست که این فرد نیازمند واقعی است نه اینکه با اسرار ازتو پول بخواهد و برای خواستن پول از تو حیا نداشته باشد ، اینها  را کامل توضیح داده و راه درست را نشان داده است .

پس با توجه به موضوعاتی که مطرح کردم ما به این نتیجه می‌رسیم که یکی از راههای رسیدن به ثروت رهایی از آن است

و برای رسیدن به هرچیزی که در جهان هستی وجود دارد اول باید از آن رها باشی تا به آن برسی ، اگر به خواسته هایت وابسته باشی به عبارت دیکر به آنها بچسبی هرگز نمی‌تونی به آن دست پیدا کنی مخصوصا در مورد پول یا ثروت که مبحث بسیار گسترده ایی هست که سعی میکنم در کلاس های آموزشی در این مورد باشما بیشتر صحبت کنم .

 

علم ثروتمند شدن نیاز به آموزش دارد
جذب ثروت دلخواه

 

باورهای ثروت ساز و ایجاد خوشبختی و موفقیت

چون غیر از موضوع رها شدن از پول باور های درونی هم رکن اصلی دریافت ثروت هستند هرچند که شاید یک نفر از ثروت رها باشد  ولی به ثروت دلخواهش  نرسد .

و آن دلیل دوم ، بعد از قانون رهایی باور های محدود کننده ایی  هستند که داریم و آن باور های مخرب در مورد ثروت است .

 

باور قدرتمند کننده برای جذب ثروت
ثروت هدیه خداست

 

باورهای مخرب در مورد ثروت در مسیر موفقیت و خوشبختی

1- شرایط سنی من برای پولدار شدن مناسب نیست .

2- پول چیز گثیفی است 

3- پول به سختی به دست می آید .

4 - پول علف خرس نیست .

5 - اگر کسی ثروتمند بشود از یاد خدا غافل میشود .

6 - اگر آدم ثروتمند شود بی رحم میشود.

7 - با کلاه برداری باید ثروتمند شوی و ...

از این قبیل صحبت هایی که عموما در جامعه رواج دارند و این باورهای مخرب باعث میشوند که فرد به ثروت دست پیدا نکند و مانع ورود ثروت به زندگی او میشوند .

اینها همه باور هایی هستند که هرگز اجازه نمیدهند فرد ثروتمند شود هرچند آدم شریف و محترم و آدم رهایی باشد .

در مورد موضوعاتی که گفتم خیلی فکر کنید آنها را چند بار مطالعه کنید تا باورهای درونی شما تغییر کند و با این کار بر روی افکارتان کار کنید تا بتوانید نتیجه بگیرید و زندگی خودتان را متحول کنید.

 

عزیزانم آرزوی قلبی من خوشبختی شماست.

در پایان آرزوی خوشبختی ، سلامتی ، ثروت و سربلندی دنیا و آخرت را برای شما دارم و شمارا به الله مهربان می سپارم .

خدانگهدار.

 

سایت آموزشی مسیر نور

 حبیب خیری

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مدیریتی مسیرنور تماس بگیرید.

تماس با واتساپ
Close and go back to page